JEDNOSTAVNIM POSTUPKOM ZA DOBIJANJE KREDITA, klijenti banaka obično smatraju one “instant” postupke, uz eventualno par usputnih pitanja, što znači odobravanje kredita bez pouzdanih procena i analiza Ili, jednom rečju, saradnju bez prethodnog upoznavanja, razumevanja i otvorenog razgovora o stvarnim potrebama i mogućnostima, planovima i očekivanjima.

 

TAKAV PRISTUP POSLU već u samom startu nosi rizik i to direktno za klijente, jer ih u izboru konkretnih uslova kredita (valuta, rok otplate, “grejs period”, kamatna stopa, itd.) ostavlja bez pouzdane preporuke bankarskog savetnika, jer toga nema ako se ljudi ne poznaju.

 

VIŠEGODIŠNJE ISKUSTVO SAVETNIKA PROCREDIT BANKE upravo to i potvrđuje. Naime, puno je firmi i građana koji tek nakon ovih razgovora sa našim stručnjacima postanu zaista svesni određenih izazova i zahvaljujući tome koriguju svoje prvobitne odluke, produže ročnost, promene iznos i samu pozajmicu prilagode svojim stvarnim potrebama i mogućnostima. Ali time i osiguraju da će je lako otplatiti. 

 

 

PRISTUP PO KOM JE PROCREDIT BANKA već godinama prepoznatljiva na domaćem tržištu je pristup u kom se dve pomenute vrste jednostavnosti kombinuju na odgovoran način. Naime, ProCredit banka je banka u kojoj izuzetno veliki broj klijenata svake godine aplicira za nove kredite, a sa druge strane banka u kojoj su kašnjenja klijenata čak sedam puta manja od tržišnog proseka, sve zahvaljujući dobrom prethodnom upoznavanju, pouzdanoj analizi i otvorenom razgovoru.

 

Zbog toga je sasvim opravdano zaključiti da je svaki biznis, agro ili kredit namenjen stanovništvu danas veoma jednostavno i dobiti i otplatiti upravo u ProCredit banci.

 

 

 

 

Izvor: http://www.kamatica.com/